ᐉ Въпроси и отговори | Hop.bg
en

Въпроси и отговори


Сервиз


Да, Hop.bg разполага със собствена сервизна база, чието предназначение е да осигури на първо място гаранционното обслужване на продуктите, закупени от нас, в продължение на 6 или 12 месеца според конкретния случай. В допълнение, сервизът на Hop.bg предлага и следгаранционно обслужване, което също е ексклузивно за техниката, закупена от онлайн магазина или шоурумите на Hop.bg.

Ние от Hop.bg се стараем да получите ремонтирания продукт в най-кратък срок. Това може да стане най-рано до 3 и най-късно до 30 дни след приемането на продукта в нашия сервиз, в зависимост от конкретния проблем. С предимство се обслужват заявките за ремонт на гаранционна техника.

Можем да ви окажем съдействие при условие, че лаптопът или компютърът, който се нуждае от софтуерна диагностика е с лицензиран Windows, закупен от Hop.bg.

 

Гаранцията на продуктите, закупени от Hop.bg се отнася до хардуера и не покрива софтуерните проблеми. Тяхното разрешаване е услуга, която се заплаща допълнително.

 

Hop.bg не носи отговорност за софтуер, инсталиран от клиента, както и за информацията в съответния лаптоп или компютър, оставени в сервиза. Препоръчваме ви да направите резервно копие на информацията, преди да оставите вашата техника за сервизно обслужване.


Информация за продуктите


Продуктите, които си поръчвате от hop.bg се опаковат безопасно в транспортен кашон и се оборудват така, че да можете веднага да започнете да ги използвате. По-долу можете да видите към кой вид продукти какво допълнително се осигурява в комплект:

  • лаптопи + зарядно.

  • настолни компютри + захранващ кабел (само при желание от клиента).

  • монитори + захранващ кабел и/или кабел за свързване с компютър (VGA или DVI) (само при желание от клиента).

  • смартфони + USB кабел за данни(само при желание от клиента) и опция за закупиване на евтин качествен адаптер!

  • таблети + USB кабел за данни(само при желание от клиента) и опция за закупиване на евтин качествен адаптер!

  • принтери + захранващ кабел(само при желание от клиента)

В зависимост от продукта, който сте избрали, разликата му с цена като нов може да стигне до цена наполовина от първоначалната! Това може лесно да се провери в интернет за повечето модели. Във всички случаи става дума за скъпи продукти, тъй като техниката, която предлагаме е от висок бизнес клас.

Клавиатурите на лаптопите, които предлагаме не са кирилизирани, защото тези лаптопи не са произведени за българския пазар. За тези от вас, за които липсата на кирилица представлява неудобство имаме решение. В магазините на Hop.bg можете да намерите самозалепващи се букви за клавиатура.

Лаптопите и компютрите в Hop.bg се предлагат без операционна система, но тя може да се добави. Към всеки от лаптопите и настолните компютри в нашия онлайн магазин ще намерите опция за добавяне на лицензиран Windows 10. Тази услуга се заплаща допълнително и е по желание на клиента.

Реновираната техника в онлайн магазин Hop.bg обикновено е употребявана между 24 и 36 месеца. Това е продължителността на гаранцията и на корпоративния лизинг за големите компании в Западна Европа, от които сме закупили техниката след края на този период.

Устройствата, предлагани от Hop.bg са изцяло отворени и достъпни за употреба от новите си притежатели. Нито едно от тях не е обвързано с мобилен оператор, потребителски акаунт или пароли.

За отделните продукти е различно и зависи от производителя, марката и операционната система. Консултирайте се със служител на Hop.bg за избрания от вас продукт.

Hop.bg закупува техника само от партньорските си фирми в Западна Европа, което гарантира произхода на продуктите. Не закупуваме техника от частни лица.

Да, предлагаме тази опция почти без изключение. Моля, проверете информацията към избрания от вас продукт! Там са посочени възможностите за добавяне на RAM памет.

Да, предлагаме тази опция почти без изключение. Моля проверете информацията към избрания от вас продукт! Там са посочени възможностите за добавяне на хард диск и/или SSD.

В Hop.bg има и нова, и употребявана техника. За да бъдем максимално полезни и честни към клиентите си, ние разделяме продуктите в нашия магазин в категории според вида на техниката. Те са:

  • Реновирани продукти

  • Неупотребявани продукти /НОВ/

Реновираната техника е употребявана техника, която е в отлично техническо състояние, след като е минала пълни тестове за функционалност и е извършена профилактика в нашия реновационен център.

Реновирани с леки следи от употреба също са в отлично техническо състояние, преминали през хардуерна диагностика и профилактика. При тях може да има леки и незначителни забележки към външния вид. Обикновено те са свързани с транспортирането на продукта, дребни драскотини и/или светли и/или тъмни петънца по екрана на устройството.

Неупотребяваните продукти в магазините на Hop.bg са нови продукти с оригинална опаковка и всички прилежащи аксесоари и консумативи.

Това е техника, на която вие можете да разчитате, защото ние от Hop.bg сме се погрижили тя да премине пълна хардуерна диагностика, което включва тест за работоспособност на всеки нейн компонент и смяна при необходимост. С гарантирано високо качество и на много по-ниска цена от първоначалната. Обикновено тази техника е излязла от корпоративен лизинг на някоя от големите компании в Западна Европа. Причината да закупуваме тази техника е, че тези компании работят с висококачествени продукти на известни марки, на които можем да се доверим.

Особеното при част от реновираниете продукти е, че имат следи от употреба , които не влияят на качеството на работа на устройството, но могат да ви подразнят, ако сте перфекционисти. Става въпрос за малки петна или драскотини по екрана или корпуса и са индивидуални за всеки продукт. Те са резултат от употребата или транспортирането на продукта. Някои от тях, като петната по екрана например, се забелязват само в определени ситуации (под ъгъл, конкретен цвят фон).

 

 

Външното състояние на новите продукти е отлично. При реновираните  продукти може да има външни забележки, които ние споменаваме при описанието на продукта.

Обикновено това са леки следи от употреба или резултат от транспортиране, за които ние винаги ви предупреждаваме.

Всички те нямат отношение към функционалността на продуктите.


Поръчки и доставка


Вие ще получите поръчания от вас продукт до врата чрез куриерска фирма „Спиди“. Ако желаете, можете да получите поръчката си и на място в шоурумите на Hop.bg в София, Пловдив, Варна, Русе или Плевен. Изборът за начина на доставка се прави във формата за поръчка.

Доставката до врата чрез куриер на фирма „Спиди“ се извършва до 3 работни дни след поръчката. Ако желаете да получите продукта в някой от магазините на Hop.bg в София, Пловдив, Варна Русе или Плевен, но продуктът не е наличен в тях, имате две възможности:

  • доставка до 3 работни дни, за което следва да заплатите куриерската услуга

  • безплатна доставка до 14 работни дни

Поръчката в онлайн магазин Hop.bg е лесна и бърза. Моля, следвайте стъпките по-долу*:

За обикновена поръчка

  1. Кликнете върху „Купи сега“.

  2. Попълнете задължителните полета с данни за име, адрес, телефон за връзка и др.

  3. Изберете начин за получаване на поръчката.

  4. Изберете начин на плащане на поръчката.

  5. Прочетете и се съгласете с общите условия.

  6. Финализирайте поръчката като кликнете на „Поръчай сега“.

Обратна информация за направената от вас поръчка ще получите на посочения имейл адрес.

За бърза поръчка

  1. Кликнете върху „Бърза поръчка“ и попълнете само телефон за връзка.

  2. Запишете номера на поръчката, който ще ви се визуализира на екрана.

  3. Консултант на Hop.bg ще се свърже с вас, за да уточните детайлите.

* Важи както за поръчки, които ще бъдат изпратени с наложен платеж, така и за поръчки, които ще бъдат получени в магазин на Hop.bg.

Имате право на връщане или замяна на закупен продукт от онлайн магазина Hop.bg в рамките на две седмици (14 календарни дни) след получаването му. За продуктите, които сте закупили на място в някой от магазините ни в София, Пловдив, Варна, Русе или Плевен срокът за връщане е 3 дни.


Плащане


Можете да заплатите поръчката си по следните начини:

  • с наложен платеж - при доставка до адрес с куриер
  • по банков път - чрез преводно нареждане
  • през PayPal
  • с дебитна или кредитна карта
  • на лизинг - като кандидатсвате към кредитна институция, с която Hop.bg работи - Уникредит Булбанк, БНП Париба, Ти Би Ай Банк

При получаване на място във физически магазин на Hop.bg - София, Плевен, Русе, Варна:

  • плащане в брой
  • на POS терминал
  • на лизинг
  • по банков път

Да, имате възможност да закупите избраните от вас продукти на лизинг, ако стойността им е минимум 149лв. с ДДС. Срокът на изплащане може да бъде между 3 и 24 месеца за смартфони и таблети и между 3 и 36 месеца за останалите продукти. Hop.bg ви предоставя избор между три кредитни институции, с които си партнира. Те са:

  • БНП Париба

  • Уникредит Булбанк

  • TBI Bank


Гаранция


Нямаме причина да не признаем гаранцията на продуктите, които сте закупили от нас, ако са спазени препоръките за правилна експлоатация и гаранционните условия. Отказ от гаранционно обслужване може да се случи, само ако повредата е следствие на механично въздействие от страна на потребителя:

  • удар

  • изпускане

  • намокряне / заливане с течности

  • натиск

  • повреждане на бутони, букси и жакове

Гаранцията не покрива и повреди от токови удари и нагорели портове. Винаги, когато се наложи да прибегнем до такъв отказ, ние издаваме констативен протокол, в който подробно описваме причините за това.

Гаранцията на продуктите, закупени от Hop.bg покрива повредите на хардуерните компоненти, които не са по вина на клиента. В тези случаи не заплащате вложените труд и работещи части.

Моля, имайте предвид, че ремонтирането на неработещ компонент не е основание за неговата замяна или замяна на устройството. Подмяна се извърша, когато специалистите в нашия сервизен център са преценили, че не е приложим ремонт.

Гаранционният срок на продукта се запазва независимо от това дали е бил ремонтиран или заменен.

Да, всички продукти в Hop.bg имат гаранция, която е различна за съответните категории и марки.

  • Реновирани продукти категория Принтери, Смартфони, Таблети - 6 месеца

  • Реновирани продукти от категориите Компютри, Лаптопи, Работни станции - 6 месеца с възможност за удължаване до 12 месеца.

  • Реновирани продукти Apple и монитори продукти категория Компютри, Монитори, Лаптопи, Смартфони, Таблети - 12 месеца

  • Нови продукти от категориите Компютри, Монитори, Лаптопи, Смартфони, Таблети - 24 месеца

Гаранционен срок на батериите:

За нови преносими компютри: 6 месеца;

За употребявани (реновирани) преносими компютри: 6 месеца; 

За употребявани (реновирани) мобилни телефони/таблети на марката Аpple: 6 месеца;

За употребявани (реновирани, мобилни телефони/таблети на други марки: 3 месеца.



Видеа с въпроси и отговори


Лаптопи

Какво означава преоценен лаптоп?

Какво означава реновиран лаптоп?

Каква гаранция имат лаптопите?

Каква е разликата между реновиран и преоценен лаптоп?

Работи ли му батерията?

Стават ли лаптопите за игри?

Какво е ремонтирано на реновираните лаптопи?

Защо няма кирилица на клавиатурата?

Има ли включено зарядно в комплекта?

Не са ли много скъпи?

Компютри

Компютрите имат ли гаранция и какво покрива?

Подходящи ли са за игри реновираните компютри и работни станции?

Имате ли геймърски конфигурации?

Може ли да се надграждат?

Не са ли много скъпи?

Мога ли да сменя видео картата на компютъра?

Какво точно сте им реновирали?

Колко вата е захранването?

Какво е работна станция?

Таблети

Какъв е гаранционният срок на таблетите?

Получавам ли зарядно към таблета?

Таблетите имат ли слот за СИМ карта?

Apple

Какво означава реновиран iPhone?

Какво означава преоценен iPhone?

Има ли зарядно в комплекта?

Каква е разликата между реновиран и преоценен смартфон?

Каква гаранция имат iPhone-ите?

Оригинални ли са iPhone-ите

На колко цикъла са батериите?

Каква е разликата между iPhone 7 и 8?

Какво е сменено на iPhone-на ?

Hop.BG - Търсене