Гаранция
Гаранционният срок на всеки продукт е упоменат в описанието му и започва да тече от датата на закупуване на продукта.
Необходимо е след извършване на покупката да се уверите, че гаранционната карта е попълнена правилно. В противен случай тя няма да е валидна. При установени пропуски или грешки уведомете веднага служител на hop.bg.
ТИПОВЕ ГАРАНЦИИ
24 месеца - нови компютри, монитори, лаптопи, смартфони, таблети, аксесоари.
12 месеца – реновирани, монитори, Apple (без аксесоари).
6 месеца (с възможност за още 6*) - реновирани, лаптопи, компютри, работни станции.
6 месеца - реновирани смартфони, таблети, принтери, сървъри и Apple аксесоари.
* В момента на покупката на продукта ви предоставяме възможност да доплатите за допълнителни 6 месеца гаранция.
ГАРАНЦИОНЕН СРОК НА БАТЕРИИТЕ
За нови преносими компютри: 6 месеца;
За употребявани (реновирани) преносими компютри: 6 месеца;
За употребявани (реновирани) мобилни телефони итаблети на марката Аpple: 6 месеца;
За употребявани (реновирани) мобилни телефони и таблети на други марки: 3 месеца.
ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ
- Гаранционното обслужване се извършва само и единствено в сервиз на hop.bg! Вижте адресите на верига магазини hop.bg.
- Предоставянето на гаранционна карта на продукта и описание на проблема е задължително!
- При възникване на проблем с продукта в рамките на гаранционния период се свържете с нас на 0700 17 027.
- При нужда техниката ще бъде приета за обслужване в нашия централен сервиз, който се намира в гр. Плевен, ул. Гривишко шосе №6, фирма ГИС ЕООД.
- Задължително условие е да ни изпратите вашия продукт с куриерска фирма Спиди с опция „преглед и тест“. Транспортните разходи са за сметка на hop.bg. Ако сте от София, Пловдив, Варна, Русе или Плевен, можете да посетите и нашите физически офиси.
- Срокът за обслужване на продукт в гаранция е до 30 работни дни.
- По време на гаранционния срок всички дефектирали модули и части ще бъдат отремонтирани или заменени безплатно.
- Ако устройството е прието повече от три пъти за сервиз по време на гаранционния му срок, то ще бъде заменено на клиента.
Съгласно чл. 47 ал. 1 точка 12 от ЗЗП, клиентът има право да предяви претенции 24 месеца след извършване на покупката.
ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ГАРАНЦИЯТА
Гаранцията се прекратява при следните условия и дефекти, причинени в резултат на:
- Токови удари от всякакъв характер.
- Повреди, причинени от неправилна инсталация или неправилно включване към електрическата мрежа.
- Пожар, земетресение, наводнение, мълнии или друго природно бедствие.
- Отклонение от захранващото напрежение 220V+/- 5%, т.е. използване на неизправна ел. инсталация.
- Прах, пясък, кал, влага, вредители и други замърсители.
- Дефекти, причинени от неправилен транспорт.
- Ремонти, извършени от лица, неоторизирани от ГИС ЕООД (hop.bg).
- Скъсана или нарушена маркировка (Гаранционна лепенка и/или стикер със сериен номер).
- Случаите на модификация или използването на изделието за цели, различни от предназначението му.
- Повреди, причинени от други компоненти, периферия и експлоатацията му в неправилна среда.
- Неизвършена профилактика (почистване) на системата през гаранционния срок.
ВАЖНО!!!
Категория реновиран и реновиран с леки следи от употреба подлежат на едни и същи условия.
При прекратяване на гаранцията клиентът бива уведомен от служител в сервиз на hop.bg.
Софтуерните проблеми и профилактика не са предмет на гаранционно обслужване и услугите свързани с тях се заплащат.
Hop.bg не носи отговорност за загуба или повреда на информация и данни, причинени в резултат на повредени носители.