en

Гаранция

Гаранционният срок на всеки продукт е упоменат в описанието му и започва да тече от датата на закупуване на продукта.

Необходимо е след извършване на покупката да се уверите, че гаранционната карта е попълнена правилно. В противен случай тя няма да е валидна. При установени пропуски или грешки уведомете веднага служител на hop.bg.

 

 ТИПОВЕ ГАРАНЦИИ

 

24 месеца - нови компютри, монитори, лаптопи, смартфони, таблети, аксесоари.

12 месеца – реновирани, монитори, Apple.

6 месеца (с възможност за още 6*) - реновирани, лаптопи,  компютри, работни станции.

6 месеца - реновирани  смартфони, таблети, принтери, сървъри.

 

* В момента на покупката на продукта ви предоставяме възможност да доплатите за допълнителни 6 месеца гаранция.

 

ГАРАНЦИОНЕН СРОК НА БАТЕРИИТЕ

 

За нови преносими компютри: 6 месеца;

За употребявани (реновирани) преносими компютри: 6 месеца;

За употребявани (реновирани) мобилни телефони итаблети на марката Аpple: 6 месеца;

За употребявани (реновирани) мобилни телефони и таблети на други марки: 3 месеца.

 

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ

 

  • Гаранционното обслужване се извършва само и единствено в сервиз на hop.bg! Вижте адресите на верига магазини hop.bg.
  • Предоставянето на гаранционна карта на продукта и описание на проблема е задължително!
  • При възникване на проблем с продукта в рамките на гаранционния период  се свържете с нас на 0700 17 027.
  • При нужда техниката ще бъде приета за обслужване в нашия централен сервиз, който се намира в гр. Плевен, ул. Гривишко шосе №6, фирма ГИС ЕООД.
  • Задължително условие е да ни изпратите вашия продукт с куриерска фирма Спиди с опция „преглед и тест“. Транспортните разходи са за сметка на hop.bg. Ако сте от София, Пловдив, Варна, Русе или Плевен, можете да посетите и нашите физически офиси.
  • Срокът за обслужване на продукт в гаранция е до 30 работни дни.
  • По време на гаранционния срок всички дефектирали модули и части ще бъдат отремонтирани или заменени безплатно.
  • Ако устройството е прието повече от три пъти за сервиз по време на гаранционния му срок, то ще бъде заменено на клиента.

 

 Съгласно чл. 47 ал. 1 точка 12 от ЗЗП, клиентът има право да предяви претенции 24 месеца след извършване на покупката.

 

 ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ГАРАНЦИЯТА

 

   Гаранцията се прекратява при следните условия и дефекти, причинени в резултат на:

 

  • Токови удари от всякакъв характер.
  • Повреди, причинени от неправилна инсталация или неправилно включване към електрическата мрежа.
  • Пожар, земетресение, наводнение, мълнии или друго природно бедствие.
  • Отклонение от захранващото напрежение 220V+/- 5%, т.е. използване на неизправна ел. инсталация.
  • Прах, пясък, кал, влага, вредители и други замърсители.
  • Дефекти, причинени от неправилен транспорт.
  • Ремонти, извършени от лица, неоторизирани от ГИС ЕООД (hop.bg).
  • Скъсана или нарушена маркировка (Гаранционна лепенка и/или стикер със сериен номер).
  • Случаите на модификация или използването на изделието за цели, различни от предназначението му.
  • Повреди, причинени от други компоненти, периферия и експлоатацията му в неправилна среда.
  • Неизвършена профилактика (почистване) на системата през гаранционния срок.

 

ВАЖНО!!!

Категория реновиран и реновиран с леки следи от употреба подлежат на едни и същи условия.

При прекратяване на гаранцията клиентът бива уведомен от служител в сервиз на hop.bg.

Софтуерните проблеми и профилактика не са предмет на гаранционно обслужване и услугите свързани с тях се заплащат.

Hop.bg не носи отговорност за загуба или повреда на информация и данни, причинени в резултат на повредени носители.

 

Hop.BG - Вход



Вход Бизнес клиентиРегистрация на дилъри и b2b клиенти

Hop.BG - Регистрация


Желаете ли да получавате наши промоционални предложения чрез електронна поща?



Вход Бизнес клиентиРегистрация на дилъри и b2b клиенти

Hop.BG - Забравена парола

Напишете в полето отдолу пощата, с която сте се регистрирали на нашия сайт и ще получите на тази поща нова временна парола.

Hop.BG - Изпрати на приятел

Hop.BG - Търсене